Koridori Srbije raspisali su javnu nabavku za usluge tehničkog pregleda za delove "Fruškogorskog koridora", odnosno tunel "Iriški venac", te peti most u Novom Sadu.
Mozes ti po starom preko Venca i onda ces da placas taj prelazak preko Venca posto je to plan. Da se udare rampe i nema ulaza dok ne platis ulazak u Nacionalni park
Ranko, moj komentar uopste nije sala, mozda je za vas - nestrucne, sala!
Jasno je da si bot, i da nekakvim smislenim komentarom pokusavas da odbranis neodbranjivo.
Dakle, od kada se posebno placaju tehnicki prijemi kada oni treba da budu sastavni deo cene projekta. To je samo kod vas nova stavka, od kada ste napravili uzasnu tragediju sa nadstresnicom i da bi jos iskoristili, te uzeli jos koji dinar iz budzeta.
Tako da te molim da mi ne odgovaras, kada znas da ste debeelo krivi, i da cete mnogi odgovarati!
Osporavanje svega što se izgradilo nedavno,ili ranije i bezumni pozivi na "stručno"ispitivanje svega urađenog u Srbiji u proteklih 15 godina je izgleda nova moda u blokaderskom taboru. Plašenje onih labilnijih zarad političkih poena je otišlo predaleko. Tunel koji će spasiti od zagađenja i gužve sva mesta kroz koji je ranije išao kamionski saobraćaj,a oni pljuju i osporavaju. Nek im je na savesti i časti!
A št je sa potočićem koji izlazi iz brda (da ne kažem tunela)?
Koliko je to drenirano i kako? Kako lokalno stanovništvo zove to brdo, onako kolokvijalno?
Pomeranje kosina, i materijala oko konstrukcije pre ili kasnije dovede do pomeranja i same konstrukcije. Ništa nepoznato. Pa zašto se gospodin nenadležni zalagao da se ukloni celo brdo na koridoru 10 pre par godina?
Ali to je bilo dok su se učili zanatu i nisu imali toliko briga kao sada.
@serpiko odgovor(komentar)
Šala ili ciničan komentar nemaju smisla. Tehniški pregled je uradjen, zar mislite da bi bilo ko potpisao stabilnost konstrukcije? Spomenutih 0.1 mm se odnosi na stabilnost bočnih kosina. A komentar geologa koji je u poslednje vreme vrlo popularan se odnosi na mogučnost da dodje do pomeranja kliznih ravni. A to može da, se dogodi bilo gde na svakom objektu. U pitanju bila potreba izazivanja sumnje i panike kod ljudi. Bez kokretnog razloga tehničkog.
Da me pogrešno ne shvatite, nisam bot, ali mislim da nema nikakve smetnje da se sada raspiše tender za izbor izvođača tehničkog pregleda. Normalno tehnički pregled će biti po završetku izgradnje.
Šta ima Vučić sa iriškim tunelom o mostom na dunavi ,negradi on i neplaća on,kinezi kad zvanično završe radove ,znaju kome će predati raadove to neće biti Vučić .(Jasno,).
Cemu sad tehnicki pregled, kada i Laz i Munjino brdo nisu pregledani a direktor koridora je rekao da on garantuje?
Uostalom ako se most pomerio za 0,1mm mislim da preCednik zna da je sve ok, i samim tim je sve bezbedno.
U životu nisam čuo da se raspisuje tender za teh. Prijem objekta koji nije završen!!!
Po kom osnovu,na osnovu koje dokumentacije...pa vi niste normalni ili ste samo bezprizorni.Ma...
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Tehnički pregled tunela "Iriški venac" i petog mosta u Novom Sadu: Spremljen 21 milion
Emir Kahrimanović
Novi Sad
•04.08.2025.
•15:50 > 15:55
Komentari 18
Ns
NS021
Dzoni
Serpiko
Jasno je da si bot, i da nekakvim smislenim komentarom pokusavas da odbranis neodbranjivo.
Dakle, od kada se posebno placaju tehnicki prijemi kada oni treba da budu sastavni deo cene projekta. To je samo kod vas nova stavka, od kada ste napravili uzasnu tragediju sa nadstresnicom i da bi jos iskoristili, te uzeli jos koji dinar iz budzeta.
Tako da te molim da mi ne odgovaras, kada znas da ste debeelo krivi, i da cete mnogi odgovarati!
Zovite pravim imenom
Petar
nije Mile veverac
Koliko je to drenirano i kako? Kako lokalno stanovništvo zove to brdo, onako kolokvijalno?
Pomeranje kosina, i materijala oko konstrukcije pre ili kasnije dovede do pomeranja i same konstrukcije. Ništa nepoznato. Pa zašto se gospodin nenadležni zalagao da se ukloni celo brdo na koridoru 10 pre par godina?
Ali to je bilo dok su se učili zanatu i nisu imali toliko briga kao sada.
Nenad
Nina
Александар
Ranko
Šala ili ciničan komentar nemaju smisla. Tehniški pregled je uradjen, zar mislite da bi bilo ko potpisao stabilnost konstrukcije? Spomenutih 0.1 mm se odnosi na stabilnost bočnih kosina. A komentar geologa koji je u poslednje vreme vrlo popularan se odnosi na mogučnost da dodje do pomeranja kliznih ravni. A to može da, se dogodi bilo gde na svakom objektu. U pitanju bila potreba izazivanja sumnje i panike kod ljudi. Bez kokretnog razloga tehničkog.
TsiBB
Trole
Aleksandar
Ditor
Serpiko
Uostalom ako se most pomerio za 0,1mm mislim da preCednik zna da je sve ok, i samim tim je sve bezbedno.
cc
Ma dobro
Po kom osnovu,na osnovu koje dokumentacije...pa vi niste normalni ili ste samo bezprizorni.Ma...
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H